Tuesday, July 8, 2008

SUMPAH

BERMUHABALAH!


(Mutakhir) PETALING JAYA: Saiful Bukhari Azlan dalam kiriman emel ke stesen televisyen swasta TV3 pagi tadi mendesak bekas majikannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menyahut cabaran bermubahalah atau sumpah laknat di hadapan ulamak.

Menerusi emel bertajuk "Bermubahalah" itu yang disiarkan dalam Buletin 1:30 di TV3 hari ini, Saiful memulakan dengan ungkapan, "Yang hak pasti berdiri.Yang bathil pasti jatuh!"


From: Saiful Bukhari [..........]
Sent: Tuesday, July 08, 2008 4:41 AM
To: news
Subject: Bermuhabalah


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Rakyat Malaysia,

Dengan ini, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan ingin mencabar Anwar Ibrahim supaya BERMUBAHALAH di hadapan para ulamak.

Kepada Rakyat Malaysia yang dikasihi, Ingin saya tegaskan disini bahawa isu ini adalah ISU PERIBADI antara saya dan Anwar. Saya harap agar seluruh rakyat Malaysia bertenang dan tidak termakan dengan taktik kotor si MUNAFIK yang sedang dalam kelemasan ini.

Saya terima segala tohmahan dengan hati terbuka dan tidak sesekali mempersalahkan rakyat dalam hal ini.

Sebagai mangsa, saya berhak untuk mendapat pembelaan.

"Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh", Allahhuakbar.

Sekian,

Saiful Bukhari.

p/s: Kepada Anwar, tetapkan tarikh dan masa untuk BERMUBAHALAH . Insyaallah saya akan hadir. Saya tidak gentar.


Demikianlah isi kandungan surat dari budak sekolah tak habis ni.aku tak pasti adakah surat ini benar dari saiful atau dari orang luar yang mengunakan nama saiful untuk tujuan provokasi.Kerana emaik siapa siapa pun bole create.Kalau betul surat ini dari beliau.kenapa tunggu lagi untuk bersumpah? kenapa mesti tunggu Anwar? lagi satu kau tahu tak bermuhabalah tu menantang apa? mana tahu ngaji tak tinggi tak tahu apa tu bermuhabalah.tau main hentam kromo ajer.Kenapa ko berani cabar diinternet ajer.Ingat ini sumpah laknat! Jangan kerana nila setitik abis susu sebelanga!! Jangan kerana ugutan dan wang ringgit maruah keluarga tergadai

Kepada budak tak abis mengaji.Lantak ko la!

Mr.Green


No comments: